خانه وبلاگ دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دماسنج دیجیتال چیست-کاربرد دماسنج دیجیتالی-دماسنج دیجیتالی چگونه کار میکند-انواع دماسنج و کاربرد آنها-تحقیق دماسنج دیجیتالی-دما که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت

دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دماسنج دیجیتال چیست-کاربرد دماسنج دیجیتالی-دماسنج دیجیتالی چگونه کار میکند-انواع دماسنج و کاربرد آنها-تحقیق دماسنج دیجیتالی-دما خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دماسنج دیجیتال چیست-کاربرد دماسنج دیجیتالی-دماسنج دیجیتالی چگونه کار میکند-انواع دماسنج و کاربرد آنها-تحقیق دماسنج دیجیتالی-دماسنج دیجیتالی سردخانه با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دماسنج دیجیتال چیست-کاربرد دماسنج دیجیتالی-دماسنج دیجیتالی چگونه کار میکند-انواع دماسنج و کاربرد آنها-تحقیق دماسنج دیجیتالی-دما توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

دستگاه ترمومتر و هیگرومتر KT-907 آلارم دار برای اطلاع از دما و رطوبت 2 محیط نزدیک به هم در جاهائیکه نیاز به داشتن اطلاعات دمایی و رطوبتی از آنجا دارید توسط دو حسگر دمایی + یک حسگر رطوبت و نمایش اطلاعات در صفحه LCD با فونتهای بزرگ با قابلیت خواندن راحت و آسان از فاصله و حتی زیر نور خورشید
دارای یک سنسور دما و رطوبت که در داخل دستگاه قرار دارد و برای اندازه گیری نم یا حرارت و سردی و گرمی هوای اطراف دستگاه معرفی شده سیب هفت و جایی که دستگاه را در آنجا گذاشته اید
و سنسور دیگر که در سر سیمی که به دستگاه رطوبت سنج متصل است قرار دارد و دمای محلی که سنسور را در آنجا قرار میدهید را به شما نشان خواهد داد
مثلاٌ می توانید سنسور خارجی یا Outdoor را بیرون پنجره قرار دهید و از دمای بیرون خبردار باشید
این مدل رطوبت سنج و دماسنج رومیزی دیواری دارای قابلیت نمایش دمای هر دو محیط را بدون نیاز به زدن دکمه ای یا تنظیمات خاصی دارد . بدین صورت که دمای اندازه گیری شده بوسیله سنسور داخلی و خارجی بصورت همزمان روی صفحه نشان داده میشود (دمای داخل یعنی IN در ردیف بالا و دمای خارج یعنی OUT در ردیف دوم).یعنی در سه ردیف دمای داخل و بیرون و رطوبت نمایش داده خواهد شد.
دارای دو دکمه مجزا جهت نمایش حداقل و حداکثر ( مینیمم و ماکزیمم Min/MAX) مقادیر اندازه گرفته شده برای هر دو سنسور دمایی بیرون و داخل
همچنین این دستگاه امتیاز دیگری نیز دارد و آنهم داشتن قابلیت تعیین و تنظیم آلارم برای سنسور بیرونی میباشد که این آلارم برای هشدار دادن وجود دمای خارج از محدوده مجاز تعیین شده (کمتر یا بیشتر از دمای معین شده) میباشد، توسط این خاصیت شما می توانید محدوده دمایی را تعیین کنید تا هنگامی که دمای دتکت شده توسط سنسور بیرونی از محدوده تعیین شده بالاتر یا پائین تر بود دستگاه شروع به پخش آژیر اخطار به مدت 15 ثانیه کند.
مناسب برای مهندسین و پزشکان و پرستاران و مدارس ( دانستن دمای بیرون از مدرسه برای اطلاع به دانش آموزان) تمام کسانی که نیاز به اطلاعات دقیق از یک نشانگر دما و رطوبت با استفاده راحت و آسان در حد خواندن زمان روی ساعت دارند.
این متن و عکس ها فقط و فقط توسط مجم.عه های سینا رسول و سیب هفت تهیه، ترجمه و گردآوری گردیده است. از شما خواهشمندیم در جهت فروش کالاهای مشابه آنرا کپی برداری ننمایید. زیرا عدم ارزشگذاری به زحمت دیگران بی ارزش نمودن خود خواهد بود.

دماسنج و رطوبت سنج پراب دار سینومتر SINOMETER SDC-803

دماسنج و رطوبت سنج پراب دار SINOMETER SDC-803 برای اندازه گیری دمای محیط های داخلی و خارجی گزینه ای ایده آل می باشد. این دستگاه به یک صفحه نمایش LCD بزرگ و با کیفیت به همراه نور پس زمینه مجهز شده است. دماسنج SDC-803 می تواند از دو واحد درجه سانتی گراد و درجه فارنهایت پشتیبانی کند و کاربر می تواند متناسب با نیاز خود تنظیمات نمایش صفحه نمایش را روی هر کدام از واحد های مد نظر خود قرار دهد. رنج اندازه گیری دما توسط این دستگاه برای محیط داخلی بین 10- تا 50 درجه سانتی گراد و 14 تا 122 درجه فارنهایت و برای محیط خارجی بین 50- تا 90 درجه سانتی گراد و 58- تا 194 درجه فارنهایت می باشد. اندازه گیری دما توسط SDC-803 با دقت ±1 درجه سانتی گراد و ±2 درجه فارنهایت و رزولوشن O/1 درجه سانتی گراد یا درجه فارنهایت انجام می شود. رنج اندازه گیری رطوبت توسط این دستگاه (مخصوص محیط داخلی) بین 10 تا 99 %RH می باشد که دقتی برابر با 5 %RH دارد. این دستگاه به یک باتری 1/5 ولتی با سایز AAA مجهز شده است، ابعاد آن 145mm*80mm*24mm می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه  می توان به نمایش تقویم و ساعت، هشدار ساعت، نمایش ساعت در حالت 12 ساعته و 24 ساعته و وجود حفره آویزی و گیره نگهدارنده رومیزی اشاره کرد.

 


نوع بسته بندی: جعبه پلاستیکی وکیومی بلیستر
دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات دماسنج دیجیتال چیست-کاربرد دماسنج دیجیتالی-دماسنج دیجیتالی چگونه کار میکند-انواع دماسنج و کاربرد آنها-تحقیق دماسنج دیجیتالی-دما پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دماسنج دیجیتالی چیست-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772- 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟